Att ha en sponsrad video som kan göra skillnad
Vi har ju som ni vet varit i bostadsletarträsket detta året, även om det för stunden ligger lite på is, och har sprungit på visningar både kors och tvärs. Jag tycker det är både roligt och spännande att drömma mig bort, måla upp en vision och fantisera. Att plocka det bästa från olika hem (om man nu inte hittar det optimala från första början, vilket är ganska osannolikt) och spara i en mental idébank inför framtiden.
Ja, därför blir jag lite extra glad när Svensk Fastighet nu kör sin barncancer-kampanj, där de skänker 5 kr per visningsgäst till Barncancerfonden. Kanske blir man lite extra berörd när man själv väntar barn, med det har alltid varit en enorm skräck – att mina barn ska bli allvarligt sjuka och att hjälp inte ska finnas. Kan man stödja forskningen ”när man ändå är i farten” så är ju det helt fantastiskt. Varför inte liksom!? Ett bra initiativ, helt klart.
Sponsrat inlägg.